نمونه فیلم های آموزش برنامه نویسی رایگان | ویدیو های اموزش برنامه نویسی

فیلم های آموزش برنامه نویسی - ویدیو های آموزش برنامه نویسی - کلیپ های آموزش برنامه نویسی - سایت الکامکو

فیلم های آموزشی برنامه نویسی بسیاری وجود دارند که می توانند به شما در یادگیری برنامه نویسی کمک کنند. این فیلم ها معمولا به صورت آنلاین در دسترس هستند. یادگیری برنامه نویسی با استفاده از فیلم های آموزش برنامه نویسی، امکاناتی را برای شما فراهم می‌کند که در دیگر روش‌های یادگیری ممکن است وجود نداشته باشد. برای شروع یادگیری برنامه نویسی، بهتر است با زبان برنامه نویسی مورد علاقه خود آشنا شوید. سپس می توانید فیلم های آموزشی برنامه نویسی مربوط به آن زبان را جستجو کنید.

نمونه فیلم های آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا 

آموزش اندروید استودیو - آموزش android studio - آموزش برنامه نویسی اندروید الکامکو - ساخت اپلیکیشن اندروید - آموزش ساخت برنامه اندروید

آموزش ساخت نرم افزار اندرویدی که توسط سایت آموزش برنامه نویسی برای شما عزیزان تهیه شده است، از سطح مبتدی تا پیشرفته می باشد و اگر شما هیچ پیش زمینه ای در زمینه برنامه نویسی نداشته باشید هم می توانید با دیدن این فیلم های آموزشی و پروژه هایی که در طی آموزش می سازید به یک برنامه نویس حرفه ای تبدیل شوید و وارد بازار کار اندروید شوید و کسب درآمد کنید.

در این دوره جامع، شما روش ساخت برنامه اندروید را با زبان برنامه نویسی قدرتمند جاوا (Java) و در محیط اندروید استودیو (Android Studio) که یکی از بهترین ها برای ساخت نرم افزار موبایل شناخته می شود را بر اساس استاندارها و سرفصل های گوگل یاد می گیرید و پس از اتمام دوره می توانید هر نوع اپلیکیشن اندرویدی را بسازید.

این دوره کامل طراحی برنامه اندروید با جدیدترین ورژن ها، جدیدترین روش ها و همراه با تمرین های زیاد در حین آموزش توسط مهندس محمد آزاد مدرس و برنامه نویس ارشد اندروید ساخته شده اند و اینکه کاملترین دوره در ایران است شعار نیست و برای اطمینان خرید می توانید جلسات رایگان را مشاهده کنید سپس اقدام به خرید نمایید. 

دمو دوره

ویدیو توضیحات اجمالی (دمو) دوره آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا : با مشاهده دمو دوره آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا در android studio می توانید پیش زمینه ای از آموزش ها را مرور کنید. این دوره کاملا جدید است و هیچ ارتباطی با دوره قبلی سایت ندارد. سرفصل ها، محتوا، تعداد ساعات و جلسات کاملا با دوره قبلی آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا متفاوت است.

جلسه ۳- آموزش جاوا (پارت اول) :

در این جلسه به صورت تئوری با مفاهیم اولیه برنامه نویسی جاوا مانند ساختار کدنویسی، متغیرها و انواع داده، دستورات انتساب، انواع عملگرها، بررسی دستورات شرطی و حلقه ها آشنا میشوید.

توجه کنید که تمامی مفاهیم تئوری در جلسات بعدی به صورت عملی در محیط اندروید استودیو پیاده سازی شده و مثال ها و تمرین های مختلفی برای آن ها انجام میشود.

جلسه ۳۶- نوتیفیکیشن ها در اندروید استودیو – بخش دوم :

این جلسه بخش دوم از ۳ بخش آموزش کار با نوتیفیکیشن ها در اندروید استودیو میباشد. انواع نوتیفیکیشن ها و آموزش کار با آنها در اندروید به شما آموزش داده میشود.

توجه داشته باشید که در ۳ جلسه ای که مربوط به آموزش نوتیفیکیشن ها در اندروید میباشد، شما به صورت کامل این مفهوم را فرا گرفته و نیاز به هیچ منبع آموزشی دیگری ندارید.

جلسه ۵۹- پروژه ویو پیجر ۲ – پارت دوم :

با توجه به امکانات فوق العاده ویو پیجر ۲ در اندروید استودیو و برتری زیادی که نسبت به ویو پیجر قدیمی دارد، چندین پروژه مختلف با این کتابخانه ساخته شده و این لایبرری را به صورت کامل به شما آموزش می دهیم.

لازم به ذکر است که شخصی سازی این لایبرری فوق العاده بوده و حتی این امکان را به شما میدهد که با استفاده از ریسایکلر ویو آیتم های مختلف ویو را سفارشی سازی کرده و به فرگمنت های مختلف متصل کنید.

با ثبت نام در این دوره از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

  • دسترسی به فایل های دوره به صورت همیشگی
  • پشتیبانی رایگان ۳ ماهه
  • ورود آسان به بازار کار
  • انجام انواع تمرین ها و پروژه ها در طول دوره
  • در اختیار داشتن سورس کد تمامی پروژه های انجام شده
  • آموزش با جدید ترین ورژن اندروید استودیو
  • کسب درآمد از ساخت پروژه های اندرویدی

فیلم آموزش طراحی رابط کاربری (طراحی UI اندروید) و تجربه کاربری (طراحی UX اندروید)

آموزش طراحی رابط کاربری (طراحی UI اندروید) و آموزش طراحی تجربه کاربری (طراحی UX اندروید) - آموزش برنامه نویسی اندروید الکامکو

شما با یادگیری اصول پیاده سازی طراحی رابط کاربری UI و تجربه کاربری UX در اندروید در این دوره که مطابق با سیستم طراحی Material Design شرکت گوگل آموزش دادیم و بکارگیری آن در برنامه اندرویدی که خواهید ساخت، می توانید کاربران بیشتری را جذب کنید تا از اپلیکیشن شما استفاده کنند؛ چون هر چقدر دیزاین اپلیکیشن شما حرفه ای تر و زیباتر باشد تعداد افراد بیشتری به مشتریان و کاربران شما اضافه خواهند شد. پس با این آموزش ها می توانید جذابیت های بصری زیادی در اپلیکیشن اندروید خود ایجاد کنید و این امر از اهمیت زیادی در ساخت اپلیکیشن موبایل برخوردار است.

در ضمن بیش از ۳۰ پروژه حرفه ای طراحی UX UI اندروید به همراه سورس کد مربوطه در این پکیج آموزش تخصصی طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری ساخته شده است تا شما با دید بازتری به طراحی اپلیکیشن بپردازید.

این دوره آموزشی برای اولین بار در ایران در سایت آموزش برنامه نویسی الکامکو در اختیار شما دانشجویان عزیز قرار گرفته است. به علت کمبود منابع آموزشی و درخواست های مکرر شما عزیزان برای آموزش حرفه ای بخش طراحی رابط کاربری در اندروید بر آن شدیم که برای ساخت این دوره آموزشی اقدام کنیم. امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و از یادگیری آن لذت ببرید.

توجه داشته باشید که دوره طراحی حرفه ای رابط کاربری در اندروید استودیو یک دوره پیشرفته می باشد که برای افراد مبتدی مناسب نیست. پیش نیاز این دوره، پکیج آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد پروژه محور  می باشد که ابتدا باید آن را یاد بگیرید و سپس با یادگیری این دوره می توانید به یک برنامه نویس حرفه ای تبدیل شوید و اپلیکیشن های زیبا طراحی کنید.

دمو دوره

در این قسمت از پکیج آموزشی تخصصی UX UI اندروید می توانید با جزئیات دوره آموزش طراحی رابط کاربری در اندروید که شامل پیاده سازی مفاهیم UI اندروید ، پیاده سازی مفاهیم UX اندروید ، کار با نرم افزار Adobe XD ، انتقال پروژه طراحی از Adobe XD به اندروید استودیو و بسیاری موارد دیگر می شود آشنا شوید تا خرید مطمئنی داشته باشید.

جلسه ۵:

جلسه ۱۲:

جلسه ۲۸:

فیلم آموزش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید مشابه دیجی کالا

آموزش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید دیجی کالا Digikala - سورس دیجی کالا php - الکامکو

در این دوره حرفه ای یک اپلیکیشن فروشگاهی اندروید با تمامی امکانات طراحی و ساخته می شود. همچنین پنل مدیریتی سمت وب نیز از صفر تا صد ساخته خواهد شد و در پایان دوره نیز سورس آن در اختیار شما کاربران گرامی قرار خواهد گرفت. در دوره آموزش ساخت اپلیکیشن دیجی کالا از تمامی استانداردهای طراحی متریال دیزاین استفاده شده است. در ابتدا ساخت اپلیکیشن مانند دیجی کالا روی سرور لوکال طراحی و پیاده سازی می شود و در پایان دوره کل پروژه روی هاست واقعی آپلود شده و آموزش های لازم به دانشجویان برای استفاده از سرور واقعی داده خواهد شد.

با توجه به نیاز بازار ساخت اپلیکشین‌های فروشگاهی یکی از پرفروش ترین پروژه ها میباشد که به همین علت به یکی از دغدغه های مهم دانشجویان و حتی برنامه نویسان تبدیل شده است. این نکته مهم را در نظر داشته باشید که یکی از انواع اپلیکشین هایی که می توانید به وسیله آن قراردادهای بزرگی را ببندید و درآمد خوبی از آن داشته باشید, اپلیکیشن های فروشگاهی هستند.

توجه داشته باشید که دوره آموزش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید دیجی کالا یک دوره پیشرفته می باشد که برای افراد مبتدی مناسب نیست. پیش نیاز این دوره، پکیج آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد پروژه محور  می باشد که ابتدا باید آن را یاد بگیرید و سپس با یادگیری این دوره می توانید به یک برنامه نویس حرفه ای تبدیل شوید و اپلیکیشن های فروشگاهی اندرویدی طراحی کنید. زبان برنامه نویسی در بخش اندروید جاوا و در بخش سمت سرور php میباشد و همچنین در بخش ساخت پنل مدیریت با زبان های html و css و همچنین بوت استرپ کار خواهد شد که این موارد در حد نیاز به شما آموزش داده میشود.

دمو دوره

در این دوره آموزش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید مشابه دیجی کالا با جاوا در اندروید استودیو فقط به سمت کلاینت یا همان بخش اپلیکیشن اکتفا نکرده ایم , بلکه به شما یاد میدهیم که چگونه یک پنل مدیریت حرفه ای سمت سرور بسازید و بتوانید به آسانی اپلیکیشن اندرویدی خود را مدیریت کنید.

جلسه ۸:

جلسه ۶۰:

فیلم آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید فیلیمو همراه با سورس کد مشابه فیلیمو

دوره آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید فیلیمو - خرید اشتراک فیلیمو - خرید اشتراک فیلم - برنامه فیلیمو برای اندروید - ساخت اپلیکیشن فیلم و سریال - ساخت برنامه فیلیمو | مرجع آموزش برنامه نویسی اندروید الکامکو

دوره آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید فیلیمو کاملا پروژه محور و کاربردی می باشد و تمامی استانداردهای گوگل در ساخت این پروژه در نظر گرفته شده است. در این آموزش یک اپلیکیشن حرفه ای خرید اشتراک فیلم مشابه فیلیمو و نماوا با تمامی امکانات طراحی و ساخته می شود. در پایان دوره نیز در ضمن سورس کد اندروید اپلیکیشن مشابه فیلیمو هم به بصورت رایگان همراه با خرید دوره به شما داده می شود.

در پایان دوره ساخت برنامه فیلیمو برای اندروید شما دانشجویان عزیز قادر به ساخت و توسعه یک اپلیکیشن کاملا حرفه ای فروش اشتراک فیلم و توسعه آن در تمامی مارکت های اندرویدی مخصوصا گوگل پلی می باشید و به راحتی می توانید از آن کسب درآمد کنید.

طراحی اپلیکیشن فیلمو در پلتفرم در اندروید استودیو انجام می شود و یک دوره کاملا پیشرفته می باشد و برای افراد مبتدی مناسب نیست. پیش نیاز دوره ساخت برنامه فیلیمو در اندروید، دوره آموزش پروژه محور اندروید (با زبان قدرتمند جاوا و در محیط پیشرفته اندروید استودیو) می باشد که ابتدا باید آن را یاد بگیرید و سپس با یادگیری این دوره می توانید به یک برنامه نویس حرفه ای تبدیل شوید و اپلیکیشن فیلیمو را براحتی و فقط با مشاهده فیلم آموزشی ما بسازید و از ساختن آن لذت ببرید.

دمو دوره

جلسه ۴:

جلسه ۱۳:

فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین (Kotlin)

آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین - برنامه نویسی کاتلین - آموزش kotlin - آموزش زبان برنامه نویسی کاتلین

همانطور که میدانید تاریخچه پیدایش این زبان به ژانویه سال ۲۰۱۲ برمیگردد. اولین توسعه ی آن توسط تیم برنامه‌نویسان JetBrains واقع در سن پترزبورگ روسیه انجام شد. طراحی این زبان به گونه ایست که با جاوا سازگاری کامل داشته و قابلیت تبدیل به جاوا و برعکس در آن وجود دارد.

امروزه این زبان توسط گوگل پیشتیبانی میشود و به زبان محبوب برای برنامه نویسی اندروید تبدیل شده است. در IDE قدرتمند اندروید استودیو امکان کدنویسی با کاتلین وجود دارد و به شدت توسط کمپانی گوگل پشتیبانی میشود. حتی میتوان بخش هایی از پروژه را با جاوا و بخش های دیگر آن را با کاتلین نوشت. در یک تیم برنامه نویسی برنامه نویسان جاوا و کاتلین به راحتی میتوانند با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند.

در این دوره ما از صفر تا صد هر آنچه را که لازم است به شما آموزش می دهیم و با مثال ها و تمرین های مختلف در طول دوره شما را از هر منبع آموزشی دیگری بی نیاز می کنیم.

جلسه ۱:

جلسه ۴۵:

فیلم آموزش دوره های متخصص اندروید شامل ۹ دوره حرفه ای

دوره متخصص اندروید

بخش های مختلف دوره جامع متخصص اندروید حرفه ای الکامکو

  • بخش اول : آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا
  • بخش دوم : آموزش حرفه ای طراحی UI/UX در اندروید
  • بخش سوم : آموزش زبان برنامه نویسی کاتلین از صفر تا صد و پروژه محور
  • بخش چهارم : اندروید پلاس (آموزش مفاهیم ضروری در اندروید)
  • بخش پنجم : آموزش جامع معماری MVP در اندروید با ساخت پروژه اپلیکیشن خبری فول امکانات
  • بخش ششم : آموزش جامع معماری MVVM در اندروید با چندین پروژه حرفه ای
  • بخش هفتم : آموزش ساخت بازی در اندروید استودیو
  • بخش هشتم : آموزش پرداخت درون برنامه کافه بازار
  • بخش نهم : آموزش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی فول امکانات

فیلم آموزش فلاتر (Flutter)

دوره متخصص فلاتر - آموزش برنامه نویسی فلاتر برای اندروید و ios

دوره جامع متخصص فلاتر نیاز به پیش نیاز ندارد و از پایه و سطح صفر همه چیز خط به خط آموزش داده می شود.

این پک آموزش تخصصی برنامه نویسی فلاتر شامل بخش های مختلفی است که در همین صفحه در مورد آنها توضیحات کامل داده شده است.

از ابتدای ثبت نام در دوره تا انتها تیم مشاورین و متخصصین ما در کنار شما بوده و علاوه بر رفع اشکالات و ایرادات شما برنامه ریزی کامل را به شما ارائه می دهند.

امکان ارتباط مستقیم با استاد در این دوره برای دانشجویان وجود دارد. پشتیبانی از زمان ثبت نام آغاز شده و به مدت ۱۲ ماه ادامه دارد.

این پکیج جامع و فوق حرفه ای متخصص فلاتر برای اولین بار و فقط در وبسایت الکامکو تهیه و ساخته شده است.

جلسه ۳:

جلسه ۴:

جلسه ۵:

فیلم آموزش معماری mvp با rxjava در اندروید

آموزش معماری mvp با rxjava در اندروید

پروژه ساخته شده در این دوره یک اپلیکیشن خبری به همراه پنل مدیریت تحت وب، با امکانات کامل میباشد که سورس آن بلافاصله بعد از ثبت نام در دوره در اختیار دانشجویان عزیز قرار میگیرد.

این دوره در سطح حرفه ای آموزش داده میشود و پیش نیاز این دوره فقط و فقط دوره آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا در همین سایت میباشد.

امکانات پروژه ساخته شده در این دوره یک پنل مدیریت تحت وب برای کنترل تمام بخش های پروژه خبری و تکنولوژی های به کار رفته در این دوره RXJava، رتروفیت، دیتابیس روم و بسیاری موارد دیگر میباشد. از آنجایی که در دوره آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا در ۲۰۰ جلسه به صورت جامع و کامل ساخت برنامه های اندرویدی را آموزش داده ایم، بدیهی است با عدم شرکت در پیش نیاز دوره هیچ مسوولیتی برای یادگیری شما نخواهیم داشت.

فیلم آموزش Asp.Net Core

دوره متخصص ASP.Net Core

دوره جامع متخصص آموزش ASP.Net Core نیاز به پیش نیاز ندارد و از پایه و سطح صفر همه چیز خط به خط آموزش داده می شود.

این پک آموزش تخصصی برنامه نویسی ASP.Net Core شامل بخش های مختلفی است که در همین صفحه در مورد آنها توضیحات کامل داده شده است.

از ابتدای ثبت نام در دوره تا انتها تیم مشاورین و متخصصین ما در کنار شما بوده و علاوه بر رفع اشکالات و ایرادات شما برنامه ریزی کامل را به شما ارائه می دهند.

امکان ارتباط مستقیم با استاد در این دوره برای دانشجویان وجود دارد.

پشتیبانی از زمان ثبت نام آغاز شده و به مدت ۱۲ ماه ادامه دارد.

این پکیج برنامه نویسی ASP.Net Core حرفه ای برای اولین بار و فقط در وبسایت الکامکو تهیه و ساخته شده است.

فیلم آموزش سی شارپ (#C)

آموزش صفر تا صد سی شارپ

با توجه به محبوبیت زبان قدرتمند سی شارپ و درخواست های مکرر شما عزیزان بر آن شدیم تا یک دوره جامع و کامل را در این خصوص آماده کنیم.

همانطور که میدانید تاریخچه پیدایش این زبان توسط کمپانی بزرگ مایکروسافت به ژانویه سال ۲۰۰۰ برمیگردد.#C یک زبان کاملا شی گرا مشابه ++C میباشد و به شدت از زبان های جاوا و دلفی تاثیر گرفته است.

امروزه این زبان توسط Microsoft پیشتیبانی میشود و به زبان محبوب برای برنامه نویسی Asp.Net Core و حتی بازی سازی با یونیتی تبدیل شده است. زبان اصلی کدنویسی در IDE قدرتمند ویژوال استودیو سی شارپ میباشد و توسط کمپانی مایکروسافت پشتیبانی میشود. قابلیت انتقال برنامه‌نویس بسیار مهم است، مخصوصا برای آن دسته از برنامه‌نویسانی که با زبان‌های C و ++C آشنا هستند و سی شارپ همه موارد را در نظر گرفته است.

در این دوره ما از صفر تا صد هر آنچه را که لازم است به شما آموزش میدهیم و با مثال ها و تمرین های مختلف در طول دوره شما را از هر منبع آموزشی دیگری بی نیاز میکنیم.

جلسه ۳:

جلسه ۸:

جلسه ۱۳:

جلسه ۱۴:

.

مزایای یادگیری با استفاده از فیلم های آموزش برنامه نویسی:

یادگیری برنامه نویسی با استفاده از فیلم های آموزشی برنامه نویسی از مزایای بسیاری برخوردار است که به شما در یادگیری برنامه نویسی کمک می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا به سرعت و با کیفیت بالا به مهارت‌های برنامه نویسی دست پیدا کنید.

یادگیری با استفاده از فیلم های آموزش برنامه نویسی بسیاری از مزایا و فوایدی دارد که به شرح زیر می‌باشد:

۱. فیلم های آموزشی برنامه نویسی قابلیت دسترسی آسان را برای شما فراهم می کنند: به دلیل اینکه این فیلم ها به صورت آنلاین و در شبکه های اجتماعی موجود هستند، به راحتی می‌توانید به آنها دسترسی پیدا کنید و به آنها دسترسی داشته باشید.

۲. فیلم های آموزشی برنامه نویسی یادگیری در محیطی بصری را امکان پذیر میکنند: یادگیری برنامه نویسی با استفاده از فیلم های آموزشی برنامه نویسی به شما این امکان را می‌دهد تا در محیطی بصری و به صورت واقعی تمامی موضوعات و مفاهیم را فرا بگیرید.

۳. ویدیو های آموزش برنامه نویسی یادگیری با سرعت مطلوب را برای شما فراهم می کنند: یادگیری با استفاده از ویدیو های آموزش برنامه نویسی به شما این امکان را می دهد تا در سرعتی مطلوب و با زمان کمتر، مفاهیم و موضوعات برنامه نویسی را فرا بگیرید.

۴. ویدیو های اموزشی برنامه نویسی امکان یادگیری ترکیبی را برای شما فراهم می کنند: با استفاده از ویدیو های اموزشی برنامه نویسی، می توانید به صورت ترکیبی از تئوری و عملیاتی یادگیری کنید و در نتیجه برای حل مسائل برنامه نویسی، آمادگی کامل داشته باشید.

۵. دسترسی به منابع متنوع با ویدیو های اموزشی برنامه نویسی امکان پذیر است: ویدیو های اموزشی برنامه نویسی از منابع متنوعی تشکیل شده است که شما را در یادگیری برنامه نویسی به روز و آشنا با آخرین تکنولوژی ها نگه می‌دارد.

۶. یادگیری از متخصصان از مزایای دیگر کلیپ های آموزش برنامه نویسی است: بسیاری از کلیپ های آموزش برنامه نویسی توسط کارشناسان و متخصصان برنامه نویسی تهیه شده‌اند. بنابراین، با تماشای این فیلم ها، شما می‌توانید از تجربیات و دانش این افراد بهره‌مند شوید و به سوالات و مشکلات خود راه‌حل پیدا کنید.

۷. تداوم در یادگیری از مزایای دیگر کلیپ های آموزش برنامه نویسی است: با تماشای کلیپ های آموزش برنامه نویسی، شما می‌توانید جریان یادگیری مداوم خود را حفظ کنید. همچنین، با دسترسی به جدیدترین اطلاعات و تکنولوژی‌ها، می‌توانید خود را به روز نگه‌دارید و بازار کار را بهتر درک کنید.

۸. توانایی تکرار و تمرین از مزایای دیگر کلیپ های آموزش برنامه نویسی است: با تماشای فیلم های آموزشی برنامه نویسی، شما می‌توانید برای تکرار و تمرین موضوعات مختلف از آنها بهره‌مند شوید. با تکرار و تمرین مفاهیم، می‌توانید به سرعت آنها را یاد بگیرید.

۹. اشتراک گذاری دانش با دیگران از مزایای کلیپ های آموزش برنامه نویسی است: با دسترسی به فیلم های آموزشی برنامه نویسی، شما می‌توانید دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و در جامعه برنامه نویسی به ارتباط با دیگران بپردازید.

۱۰. توانایی پیشرفت در سطوح مختلف از مزایای یادگیری با فیلم آموزش برنامه نویسی است: با تماشای فیلم های آموزشی برنامه نویسی، شما می‌توانید از سطوح مختلف یادگیری بهره‌مند شوید و برای پیشرفت در هر سطح، مفاهیم و تمرین‌های مناسب را انتخاب کنید.

۱۱. توانایی یادگیری چند زبانه از مزایای یادگیری با فیلم آموزش برنامه نویسی است: با تماشای فیلم های آموزشی برنامه نویسی، شما می‌توانید به یادگیری چندین زبان برنامه‌نویسی به صورت همزمان بپردازید و مهارت‌های مختلف را در کنار هم به دست آورید.

۱۲. از مزایای یادگیری با فیلم آموزش برنامه نویسی توانایی یادگیری به صورت گروهی است: با تماشای فیلم های آموزشی برنامه نویسی، می‌توانید به صورت گروهی با دیگران همراهی کنید و به طور مشترک از دانش و تجربیات یکدیگر بهره‌مند شوید.

۱۳. حق انتخاب و وجود تنوع و تناسب با سلیقه از مزایای دیگر کلیپ های آموزش برنامه نویسی است: با توجه به تنوع کلیپ های آموزش برنامه نویسی، شما می‌توانید با توجه به سلیقه و علاقه خود، رشته و زمینه مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در آن به توسعه مهارت‌های خود بپردازید.

۱۴. زمان بندی انعطاف پذیر را با کلیپ های اموزش برنامه نویسی تجربه خواهید کرد: با تماشای کلیپ های اموزش برنامه نویسی، شما می‌توانید زمان یادگیری خود را با توجه به برنامه و زمان خود بندی کنید و به صورت انعطاف‌پذیر به یادگیری بپردازید.

۱۵. با کلیپ های آموزشی برنامه نویسی دسترسی به منابع آموزشی رایگان خواهید داشت: بسیاری از کلیپ های آموزشی برنامه نویسی رایگان هستند و شما می‌توانید به راحتی به آنهابرای طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل کاربر پسند و رقابتی چه کنیم؟ دسترسی پیدا کنید. این امر به شما کمک می‌کند که بدون هزینه‌های بالا، مهارت‌های برنامه نویسی خود را توسعه دهید.

۱۶. توانایی همزمان یادگیری و کار با کلیپ های آموزشی برنامه نویسی شدنی است: با تماشای کلیپ های آموزشی برنامه نویسی، شما می‌توانید در زمان‌های فراغت خود، به یادگیری بپردازید و در زمان کاری نیز مهارت‌های خود را به کار ببندید.

۱۷. با ویدیو های آموزش برنامه نویسی یادگیری را با سرعت خود تنظیم کنید: با تماشای ویدیو های آموزش برنامه نویسی، شما می‌توانید با سرعت خود به یادگیری بپردازید و تکرار و پیشرفت خود را با توجه به سرعت خود تنظیم کنید.

۱۸. فیلم های اموزش برنامه نویسی برای هر سطحی مناسب هستند: فیلم های اموزش برنامه نویسی مخصوصاً برای مبتدیان تهیه شده‌اند، اما برای سطوح پیشرفته نیز فیلم‌های آموزشی موجود هستند. برخی از وبسایت‌های آموزشی حتی قابلیت تنظیم سطح سختی آموزش را برای کاربران خود فراهم می‌کنند.

۱۹. فیلم های اموزش برنامه نویسی توانایی تعامل با محتوا را بهبود می دهند: با تماشای فیلم های اموزش برنامه نویسی، شما می‌توانید با محتوای آموزشی تعامل داشته باشید و به صورت فعالانه در فرآیند یادگیری شرکت کنید.

۲۰. فیلم های اموزشی برنامه نویسی توانایی یادگیری از اساتید متخصص را برای شما فراهم می کنند: بسیاری از فیلم های اموزشی برنامه نویسی توسط اساتید و متخصصان حوزه برنامه نویسی تهیه شده‌اند و شما می‌توانید از تجربیات آنها بهره‌مند شوید.

۲۱. فیلم های اموزشی برنامه نویسی توانایی دسترسی به محتوای به‌روز را افزایش می دهند: با توجه به روند پیشرفت تکنولوژی، محتوای آموزشی برنامه نویسی نیز به‌روزرسانی می‌شود و شما می‌توانید به روزترین مفاهیم و تکنولوژی‌ها را از طریق فیلم های اموزشی برنامه نویسی به دست آورید.

۲۲. کلیپ های اموزشی برنامه نویسی توانایی استفاده از ابزارهای آموزشی متنوع را افزایش می دهند: بسیاری از کلیپ های اموزشی برنامه نویسی از ابزارهای متنوعی مانند تست‌ها، تمرین‌ها، پروژه‌ها و… استفاده می‌کنند که شما می‌توانید با استفاده از این ابزارها، بهترین روش یادگیری را برای خود پیدا کنید.

۲۳. کلیپ های اموزشی برنامه نویسی توانایی پشتیبانی و کمک‌رسانی را افزایش می دهند: بسیاری از سایت‌های کلیپ های اموزشی برنامه نویسی، به شما امکان پشتیبانی و کمک رسانی در فرآیند یادگیری را می‌دهند و شما می‌توانید با استفاده از این امکانات، بهترین یادگیری را برای خود داشته باشید.

۲۴. ویدیو های اموزش برنامه نویسی توانایی تکرار و تمرین را افزایش می دهند: با تماشای ویدیو های اموزش برنامه نویسی، شما می‌توانید بارها و بارها به مفاهیم رجوع کنید و مهارت‌های خود را با تمرین و تکرار تقویت کنید.

۲۵. ویدیو های اموزش برنامه نویسی توانایی یادگیری همراه با دیگران را افزایش می دهند: با تماشای ویدیو های اموزش برنامه نویسی، می‌توانید با دیگران در صنعت برنامه نویسی در ارتباط باشید و از تجربیات آنها بهره‌مند شوید.

۲۶. با فیلم های آموزش برنامه نویسی توانایی تنظیم سطح سختی را دارید: با تماشای فیلم های آموزش برنامه نویسی، شما می‌توانید سطح سختی آموزش را بر اساس تجربه و دانش خود تنظیم کنید و به سرعت به مهارت‌هایی که نیاز دارید دست پیدا کنید.

۲۷. فیلم های آموزش برنامه نویسی توانایی دسترسی به محتوای چندرسانه‌ای را برای شما فراهم می کنند: فیلم های آموزش برنامه نویسی معمولاً شامل محتوای چندرسانه‌ایی همچون تصاویر، نمودارها و صداها هستند که به شما کمک می‌کند تا بهترین روش یادگیری را برای خود پیدا کنید.

۲۸. ویدیو های برنامه نویسی توانایی یادگیری به صورت مستقل را برای شما فراهم می کنند: با تماشای ویدیو های برنامه نویسی، شما می‌توانید به صورت مستقل و بدون نیاز به کلاس‌های حضوری یا مربی، به یادگیری بپردازید.

۲۹. ویدیو های برنامه نویسی دارای تنوع موضوعات هستند: ویدیو های برنامه نویسی برای موضوعات مختلفی مانند برنامه نویسی وب، برنامه نویسی موبایل، برنامه نویسی با زبان‌های مختلف و غیره، در دسترس هستند و شما می‌توانید موضوعی را که به آن علاقه دارید، انتخاب کنید.

۳۰. کلیپ های برنامه نویسی صرفه‌جویی در وقت و هزینه را برای شما سیو می کنند: یکی از بزرگترین مزایای یادگیری برنامه نویسی با استفاده از کلیپ های برنامه نویسی، صرفه‌جویی در وقت و هزینه است. شما می‌توانید به راحتی از هر کجا که باشید، به فیلم های آموزشی دسترسی داشته باشید و نیازی به هزینه‌های مربوط به کلاس‌های حضوری ندارید.

۳۱. کلیپ های برنامه نویسی توانایی یادگیری در هر زمان و مکان را برای شما فراهم می کنند: با تماشای کلیپ های برنامه نویسی، شما می‌توانید در هر زمان و مکانی که می‌خواهید، به یادگیری بپردازید و نیازی به حضور در کلاس‌های مشخص ندارید.

۳۲. فیلم های برنامه نویسی توانایی یادگیری سریعتری را برای شما فراهم می کنند: با استفاده از فیلم های آموزشی برنامه نویسی، شما می‌توانید در سرعت خود به یادگیری بپردازید و به مفاهیمی که نیاز دارید، به صورت سریع‌تر دست پیدا کنید.

۳۳. فیلم های برنامه نویسی توانایی آموزش به صورت گروهی را در شما تقویت می کنند: همچنین، فیلم های آموزشی برنامه نویسی می‌تواند برای آموزش به صورت گروهی نیز مفید باشد. شما می‌توانید به همراه دوستان و هم‌کلاسی‌های خود، به تماشای فیلم های آموزشی برنامه نویسی بپردازید و با هم یادگیری کنید.

نتیجه گیری از ویدیو های آموزشی برنامه نویسی

در کل، یادگیری برنامه نویسی با استفاده از فیلم های آموزشی، یکی از بهترین و کارآمدترین روش‌های یادگیری در عصر دیجیتال است که به شما امکان می‌دهد تا با سرعت و کیفیت بالا به مهارت‌های برنامه‌نویسی دست پیدا کنید و از مزایای متعددی که با استفاده از این روش‌ها برای خود به دست می‌آورید، بهترین استفاده را برای خود داشته باشید. البته باید توجه داشت که یادگیری برنامه نویسی به تنهایی با تماشای فیلم‌های آموزشی، همیشه کافی نیست و برای دستیابی به مهارت‌های لازم، نیاز به تمرین و تجربه‌ی عملی نیز دارید.

commentشما بگید!

شما چه سوالی درباره این موضوع دارید که اینجا مطرح نشده است؟ لطفا تجربیات خودتان را در این زمینه حتما توی کامنت برای ما بنویسید. منتظر نظرات، پیشنهادات و سوالات شما در همین صفحه از سایت آموزش برنامه نویسی الکامکو هستیم…

توجه

مقاله هایی که در سایت به صورت رایگان قرار گرفته است فقط برای مطالعه بیشتر شما کاربران عزیز می باشد. از هرگونه تماس تلفنی با پشتیبانی سایت و سوال در مورد محتوای مقاله ها خودداری شود.

shareاشتراک گذاری این مطلب

shareآخرین مقالات

توجه

مقاله هایی که در سایت به صورت رایگان قرار گرفته است فقط برای مطالعه بیشتر شما کاربران عزیز می باشد. از هرگونه تماس تلفنی با پشتیبانی سایت و سوال در مورد محتوای مقاله ها خودداری شود.

Generic filters
Exact matches only

آخرین مقالات

آموزش های تکمیل شده

توجه

مقاله هایی که در سایت به صورت رایگان قرار گرفته است فقط برای مطالعه بیشتر شما کاربران عزیز می باشد. از هرگونه تماس تلفنی با پشتیبانی سایت و سوال در مورد محتوای مقاله ها خودداری شود.

21 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
یاس
1 سال گذشته

سلام.میخوام با گوشی برنامه نویسی اندروید رو یاد بگیرم ،کامپیوتر و لپتاپ ندارم، کدوم دوره رو باید خریداری کنم؟؟؟

پاسخ دادن به  یاس
1 سال گذشته

سلام
با گوشی امکانش نیست
نرم افزارهایی که استفاده میشه در دوره های آموزش برنامه نویسی سایت سنگین است و روی گوشی نصب نمیشود

یاس
پاسخ دادن به 
1 سال گذشته

خب پس میشه یه لپتاپ ارزون قیمت رو معرفی کنید که کامل کارمون رو راه بندازه

پاسخ دادن به  یاس
1 سال گذشته

ما کارمون فروش لپ تاپ نیست. باید به فروشگاه مراجعه کنید.

علیرضا
1 سال گذشته

دوره دیجی کالا و اندروید رو خریده بودم عالی بودن منتظر کاتلینتون هستم

پاسخ دادن به  علیرضا
1 سال گذشته

در حال ضبط بزودی در این صفحه قرار داده میشه

alireza .m
2 سال گذشته

من چند تا فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید از چندتا سایت بقول معروف گرفتم ولی کیفیت اموزش شما عالی تر بود. مرسی از تلاشتون برای ضبط این ویدیوها

پاسخ دادن به  alireza .m
2 سال گذشته

مرسی از توجه شما

peyman
3 سال گذشته

استاد آزاد حرف نداری .

مجید
3 سال گذشته

بعد از ثبت نام ویدیوهای آموزش اندروید ایمیل میشه برامون؟

پاسخ دادن به  مجید
3 سال گذشته

هم لینک ها به ایمیل شما میاد و هم در پنل کاربری شما قرار میگیره

معصومه
3 سال گذشته

وقت بخیر. ویدیو آموزش اندروید استودیو شما چند جلسه هست؟

پاسخ دادن به  معصومه
3 سال گذشته

سلام. اطلاعات لازم در این پیج هست :
دوره آموزش برنامه نویسی اندروید با اندروید استودیو

الهام مرادی
3 سال گذشته

آموزش ویدیویی اندروید استودیو شما هر چند وقت یبار آپدیت میشه؟ و اینکه وقتی دوره رو خریدیم آپدیتشو رایگان میدید؟

پاسخ دادن به  الهام مرادی
3 سال گذشته

سلام. در سال یکی ۲ بار آپدیت میشه. فقط با یکبار خرید برای همیشه به آپدیت ها به صورت رایگان دسترسی دارید.

پدارم یاسینی
3 سال گذشته

دانلود آموزش اندروید استودیو رو از سایت شما خریداری کردم عالی بود

پاسخ دادن به  پدارم یاسینی
3 سال گذشته

موفق باشید

الناز
3 سال گذشته

کلیپ آموزش برنامه نویسی اندروید مقدماتی تا پیشرفتتون عالی بود مهندس

پاسخ دادن به  الناز
3 سال گذشته

مرسی

رزیتا
3 سال گذشته

من فیلم های اموزش برنامه نویسی اندروید استاد آزاد رو از سایتتون خریدم . واقعا عالی درس میدن.

پاسخ دادن به  رزیتا
3 سال گذشته

امیدواریم به موفقیتی که می خواید برسید دوست عزیز