قیمت اصلی ۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان بود.۲,۷۰۰,۰۰۰ تومانقیمت فعلی ۲,۷۰۰,۰۰۰ تومان است.افزودن به سبد خرید
سرفصل های دوره آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا به تفکیک جلسات
جلسه ۱ :
- معرفی دوره
- معرفی نرم افزارها
- تاریخچه سیستم عامل اندروید
- بررسی نسحه های اندروید
- معرفی زبان جاوا
- معرفی پلتفرم اندروید استودیو
- درآمد برنامه نویسان اندروید
جلسه ۲ :
- آموزش نصب اندروید استودیو
- معرفی سایت شکن
- آموزش نصب sdk های مورد نیاز
- ساخت پروژه
- آموزش ساخت ایمولیتور(شبیه ساز)
جلسه ۳ :
- معرفی زبان جاوا
- تاریخچه جاوا
- ساختار کدنویسی در جاوا
- متغیرها و انواع داده
- قواعد نامگذاری متغیرها
- بررسی انواع متغیر
- تعریف متغیر
- دستور انتساب
- عملگرها و انواع آن
- بررسی انواع دستورات شرطی
- دستور if و if … else در جاوا
- دستور switch case
- دستورات حلقه
- حلقه for
- حلقه های while و do … while
جلسه ۴ :
- شروع آموزش شی گرایی (Object Oriented Programming)
- آرایه ها و انواع آن
- آرایه های استاتیک
- آرایه های داینامیک
- مقدار دهی آرایه
- رشته ها
- بررسی modifier ها و انواع آن
- توابع و انواع آن در جاوا
- تعریف کلاس
- کار با کلاس در جاوا
- متد سازنده
- ساخت شی (object) از کلاس
جلسه ۵ :
- آموزش مفاهیم پیشرفته شی گرایی
- ارث بری (inheritence) در جاوا
- Overriding
- Overloading
- کپسوله سازی (Encapsulation)
- کلاس های انتزاعی (Abstraction Class)
- نمونه سازی از کلاس Abstract و پیاده سازی آن
- اینترفیس (Interface)
- چند ریختی یا پلی مورفیسم (Polymorphism)
جلسه ۶ :
- کلاس استاتیک (Static Class)
- ساخت اولین پروژه در اندروید استودیو
- معرفی محیط اندروید استودیو
- پروژه و اجزای آن
- پکیج نیم (Package Name)
- معرفی منیفست (manifest)
- معرفی گردل (gradle)
- معرفی لی اوت و ویوها
- ساخت ویو و معرفی آن به جاوا توسط شناسه (id)
- بررسی رویداد کلیک دکمه
- تست و اجرای برنامه
جلسه ۷ :
- چرخه حیات اکتیویتی (Life Cycle Activity)
- تغییر آیکون
- آموزش مفهومی ارث بری در محیط اندروید استودیو
- اکتیویتی (Activity) و کانتکست (Context)
- بررسی متدهای چرخه حیات اکتیویتی
جلسه ۸ :
- شروع طراحی
- معرفی محیط لی اوت برای طراحی با پسوند xml
- بررسی خصوصیات مختلف ویو مانند رنگ ، اندازه ، فاصله ، متن و …
- آموزش کامل کار با پلت های رنگی
- معرفی سایت های آماده برای کد رنگ
- تراز بندی Linear Layout
- ترازبندی افقی
- تراز بندی عمودی
جلسه ۹ :
- پارت دوم طراحی
- طراحی صفحه پروفایل کاربری
- استفاده از آیکون
- استفاده از آیکون وکتور
- کار با Relative Layout و خصوصیات آن
- آموزش استفاده از تصاویر در اپلیکیشن
- فایل colors.xml
- فایل strings.xml
- ساخت فایل dimens.xml برای ابعاد و اندازه های کلی
- استفاده از انواع ویو و کامپوننت برای طراحی و خصوصیات آنها
- TextView
- Button
- ImageView
- ImageButton
- EditText
- CheckBox
- RadioGroup
- RadioButton
- ScrollView
جلسه ۱۰ :
- selector ها
- سفارشی سازی رنگ ها و سایر خصوصیات
- ساخت ویو سفارشی برای کامپوننت های مختلف
- ساخت دکمه سفارشی
- بررسی Shape ها قبل و بعد از رویداد کلیک
- ساخت ادیت تکست سفارشی
- فوکوس کردن
جلسه ۱۱ الی ۱۸ :
- آموزش کدنویسی جاوا در اندروید استودیو
- آموزش کامل شی گرایی با مثال های مختلف در اندروید استودیو
جلسه ۱۹ :
- دیباگ کردن (خطایابی) در اندروید استودیو – پارت اول
- بررسی دلایل کرش کردن برنامه
- بررسی خطاهای منطقی
- بررسی خطاهای زمان اجرا
- معرفی logcat و آموزش کار با آن
- بررسی پارامترهای مختلف logcat در اندروید استودیو
- نمایش دیتاهای مختلف در logcat
- مشاهده خروجی در logcat
جلسه ۲۰ :
- دیباگ کردن (خطایابی) در اندروید استودیو – پارت دوم
- مشاهده انواع خطا در logcat
- دسته بندی پارامترها در logcat
- بررسی قدم به قدم برنامه (trace)
- شروع کار با break point
- خطایابی با break point
- بررسی خط به خط برنامه برای رفع مشکل
- بررسی کلی برنامه برای پیدا کردن خطا
- مشاهده محتوای متغیرها و خروجی در دیباگر
جلسه ۲۱ :
- دیباگ کردن (خطایابی) در اندروید استودیو – پارت سوم
- بررسی کامل تر break point با مثال
- دیباگ کردن توابع به صورت مجزا
- دسته بندی حالت های مختلف رفع خطا با break point
- بررسی تسک ها در gradle
- انواع روش های پاک کردن کش برنامه
- ریستارت کردن برنامه
جلسه ۲۲ :
- استفاده از فونت
- بررسی رویدادها
- کدنویسی برای رویدادهای charckbox
- کدنویسی برای رویدادهای radiobutton
- معرفی کلاس TypeFace
جلسه ۲۳ :
- CollApsingToolbarLayout
- تکمیل طراحی صفحه پروفایل کاربری
- وارد کردن پروژه لز سیستمی دیگر (Import Project)
- تغییر نام پکیج پروژه (Package Name)
- تنظیمات پروژه برای سیستم جدید
- توضیحات اجمالی کتابخانه ها در اندروید
- بررسی لایبرری Material
- تغییر lable در مانیفست
- پروپرتی theme کامپوننت
- AppBarLayout
- CollAppsMode
- Toolbar
- NestedScrollView
- ست اپ کردن آیتم های تولبار
- تغییر فونت آیتم های تولبار
جلسه ۲۴ :
- اعمال فونت با کلاس گلوبال
- ساخت ویو سفارشی
- ساخت تکست ویو (TextView) اختصاصی با کلاس در جاوا
- ساخت دکمه (Button) اختصاصی با کلاس در جاوا
- آموزش استفاده از ویو اختصاصی در xml
- بررسی پارامترهای ویو اختصاصی
جلسه ۲۵ :
- اینتنت (Intent)
- جا به جایی بین اکتیویتی ها با استفاده از کلاس Intent
- ارسال و دریافت اطلاعات بین اکتیویتی ها
- لانچ کردن اکتیویتی
- تغییر اکتیویتی لانچر در مانیفست
- تابع putExtra
- تابع getExtra
جلسه ۲۶ :
- ساخت منو ساده
- تابع onCreateOptionMenu
- تابع onOptionsItemSelected
- تعریف آیتم های منو
- کدنویسی برای آیتم های منو
- رفع خطای AAPT
- خطایابی در قایل اسمبل مربوط به گردل
جلسه ۲۷ :
- پردازش های غیر همزمان در اندروید
- چندنخی (thread)
- ساخت زمان تاخیر
- معرفی کلاس Thread
- معرفی تابع run
- معرفی تابع sleep
جلسه ۲۸ تا ۳۰ :
- آموزش کامل و صفر تا صد انیمیشن ها در اندروید (Animations)
- ساخت انیمیشن با استفاده از xml
- ساخت انیمیشن با استفاده از java
- ساخت استایل در فایل themes.xml
- استفاده از تگ برای دکمه ها و تفکیک رویداد کلیک دکمه با استفاده از tag
- دریافت اطلاعات در اکتیویتی ثانویه با توجه به دکمه کلیک شده
- ویو سوییچ (switch)
- ساخت انیمیشن Alpha با xml و کلاس جاوا
- ساخت انیمیشن Translate با xml و کلاس جاوا
- ساخت انیمیشن Scale با xml و کلاس جاوا
- ساخت انیمیشن Rotate با xml و کلاس جاوا
- ساخت انیمیشن Value با xml و کلاس جاوا
- ساخت انیمیشن Set با xml و کلاس جاوا
- ساخت انیمیشن YOYO با لایبرری
- بررسی تمامی توابع و کلاس ها برای کار با انیمیشن
- زمان بندی و تعداد تکرار در انیمیشن ها
- معکوس کردن عملیات
- تغییر رنگ زمان بندی شده بک گراند
- FrameLayout
- معرفی سایت گیت هاب
- معرفی سایت اندروید آرسنال
- اضافه کردن لایبرری (کتابخانه) به پروژه
- و …
جلسه ۳۱ :
- پیاده سازی Auto Complete
جلسه ۳۲ :
- USSD
- آموزش کامل استفاده از کدهای USSD
جلسه ۳۳ :
- آموزش کار با سنسورها در اندروید استودیو
- آموزش کامل ارتباط با سخت افزار گوشی
- سنسور نور
- سنسور شتاب
- دریافت اطلاعات سنسورها
- نحوه محاسبات پارامترهای سنسور
- معرفی کلاس ها و پارامترهای سنسور
جلسه ۳۴ :
- تشخیص متن و گفتار در اندروید استودیو
- استفاده از سرویس های گوگل
- پردازش صوت در اندروید
- پردازش متن
- کلاس TextToSpeech
- کار با میکروفون گوشی
- دریافت صوت از میکروفون به زبان های مختلف و پردازش صدا در اندروید
- onActivityResult
جلسه ۳۵ تا ۳۷ :
- آموزش صفر تا صد نوتیفیکیشن ها در اندروید استودیو
- ساخت انواع نوتیفیکیشن
- ساخت نوتیفیکیشن سفارشی
- ساخت نوتیفیکیشن ساده
- استفاده از عکس و آیکون در نوتیفیکیشن
- استفاده از لیست در نوتیفیکیشن
- ایجاد ارتباط ۲ طرفه بین پروژه و نوتیفیکیشن
- ارسال و دریافت اطلاعات بین نوتیفیکیشن و برنامه
- استفاده از channelID برای دسته بندی اعلان ها
- ساخت نوار پیشرفت (Progress) در نوتیفیکیشن
- ساخت دکمه در نوتیفیکیشن و کدنویسی برای رویداد کلیک آن
- و …
جلسه ۳۸ :
- آموزش کامل پرمیژن ها (permission) و انواع آن در اندروید
- بررسی انواع دسترسی های سطح بالا و سطح پایین
- کسب مجوزهای لازم از کاربر
- onRequestPermissonResult
- بررسی پارامترهای مختلف مجوز دسترسی
- مجوز برای نسخه های مختلف اندروید
جلسه ۳۹ و ۴۰ :
- آموزش کامل پردازش تصویر در اندروید استودیو
- آموزش استفاده از لایبرری پیکاسو (Picasso)
- آموزش استفاده از لایبرری (کتابخانه) Glide
- رمز گذاری و رمز گشایی تصاویر
- مقایسه کتابخانه های Glide و Picasso و بررسی تمامی توابع و کلاس های مربوطه
- لود تصاویر به صورت آفلاین و آنلاین
- نمایش تصاویر از اینترنت
- معرفی سایت های معتبر برای کار با تصاویر
- استفاده از عکس ها با فرمت svg در اندروید
- آموزش فشرده کردن تصاویر
- کش کردن تصاویر
جلسه ۴۱ :
- لیست ویو ساده
- اضافه کردن به لیست
- حذف عناصر از لیست
- ارسال و دریافت اطلاعات از لیست با استفاده از کلاس Adapter
جلسه ۴۲ :
- معرفی ریسایکلر ویو (RecyclerView)
- شروع کار با ریسایکلر ویو
- تحلیل معماری Recycler View
- ساخت لایه سفارشی برای آیتم های لیست خبری
جلسه ۴۳ :
- ساخت فولدر assets و استفاده از آن
- ساخت کلاس دیتا مدل
- ساخت کلاس Adapter
- ایجاد ویو هلدر (ViewHolder) سفارشی در کلاس ادپتر
- اعمال فونت برای متن های آیتم ها
- تفکیک آیتم ها بر اساس ID (شناسه)
- استفاده از لایه سفارشی در لیست برای نمایش آیتم ها
جلسه ۴۴ :
- تکمیل اولین پروژه ریسایکلر ویو
- ایجاد کلاس سفارشی برای مقدار دهی آیتم های لیست
- فراخوانی لیست در اکتیویتی
- فراخوانی کلاس هاسی سفارشی در اکتیویتی
- مقدار دهی کلاس های سفارشی
- نمایش آیتم های ریسایکلر ویو در اکتیویتی
- نحوه نمایش آیتم های ریسایکلر ویو (افقی و عمودی)
جلسه ۴۵ :
- اعمال تغییرات روی پروژه اول ریسایکلر ویو
- دریافت اطلاعات کامل آیتم های لیست خبری در اکتیویتی دوم
- تفکیک ایتم های لیست با استفاده از ID
- نمایش آیتم های لیست به تفکیک در اکتیویتی دوم
- طراحی صفحه دوم
- کدنویسی صفحه دوم اپ خبری
- کدنویسی برای اجزای آیتم های لیست
- تغییر آیکون های لیست با کلیک کردن
جلسه ۴۶ :
- ساخت دومین پروژه ریسایکلر ویو (دفترچه تلفن)
- اضافه کردن به ایتم های لیست موقع اجرا و مشاهده آنی
- ساخت پکیج برای ساخت لایه های مختلف
- ساخت مدل و ادپتر برای لیست
جلسه ۴۷ :
- تکمیل دومین پروژه ریسایکلر ویو
- ایجاد توابع لازم در Adapter برای حذف و اضافه کردن آیتم ها
- استفاده از توابع در صفحه نمایش اصلی لیست
جلسه ۴۸ :
- ساخت سومین پروژه ریسایکلر ویو
- استفاده از ۲ واسط (Adapter) برای ریسایکلر ویو
- روش دوم اعمال فونت (روش بهینه تر)
- استفاده از لایبرری RecyclerView
- تفاوت کتابخانه اصلی با کتایبخانه موجود در پروژه
- استفاده از لایبرری Glide برای لود تصاویر در لیست
- دریافت تصاویر لیست به صورت آنلاین
- ایجاد ۲ کلاس Adapter
- ایجاد ۲ کلاس مدل(Model)
- ایجاد ۲ لایه متفاوت برای لیست سفارشی
- کدنویسی کلاس ها و لایه های ایجاد شده
جلسه ۴۹ :
- تکمیل پروژه سوم ریسایکلر ویو
- FloatingActionButton
- ساخت دکمه پرش به بالا در لیست
- و …
جلسه ۵۰ :
- ساخت چهارمین پروژه ریسایکلر ویو
- استفاده از ۲ ویو مختلف در یک adaoter
- ساخت یک لیست سفارشی ریسایکلر ویو با ۲ ویو متفاوت
- طراحی لی اوت های سفارشی
- نمایش ویوهای متفاوت به تفکیک در یک آیتم لیست
- حالت های مختلف نمایش لیست با ویوهای متفاوت
جلسه ۵۱ :
- ریسایکلر ویو (paging) – پارت اول
جلسه ۵۲ :
- ریسایکلر ویو (paging) – پارت دوم و تکمیل پروژه
جلسه ۵۳ :
- دیالوگ ها و انواع آن در اندروید استودیو
- Progress Dialog
- Alert Dialog
- Time Picker Dialog
- Date Picker Dialog
- کدنویسی برای دکمه های دیالوگ
- دریافت پارامترهای دیالوگ
- کار با تاریخ و زمان و دریافت و ارسال دیتاهای مربوطه
جلسه ۵۴ و ۵۵ :
- ساخت دیالوگ سفارشی
- ایجاد رنگ سفارشی
- ساخت استایل های مختلف برای دیالوگ
- ساخت سلکتور های مختلف برای دیالوگ
- طراخی متریال دیزاین دیالوگ ها
- ساخت لی اوت اختصاصی
- کدنویسی آیتم های دیالوگ
جلسه ۵۶ :
- آموزش کار با فرگمنت ها (Fragment) در اندروید استودیو
- تحلیل و بررسی فرگمنت
- چرخه حیات (Life Cycle) فرگمنت
- مدیریت فرگمنت
- اضافه کردن فرگمنت
- حذف فرگمنت
- جایگزینی (Replace) فرگمنت
- تراکنش ها در فرگمنت
- تعریف ویو برای فرگمنت های مختلف
جلسه ۵۷ :
- معرفی ویو پیجر ۲ (ViewPager2)
- تب بندی
- تب لی اوت (TabLayout)
- ساخت تب لی اوت با ویو پیجر ۲
- اتصال فرگمنت های مختلف به تب مربوطه
- استفاده از Adapter برای تب بندی
- ترکیب ریسایکلرویو و ویو پیجر ۲
- استفاده از امکانات فوق العاده ویو پیجر۲
- استفاده از متن و ایکون برای تب ها
- کانفیگ کردن تب ها
جلسه ۵۸ و ۵۹ :
- پروژه ویو پیجر ۲
- ساخت انیمیشن برای عکس های لود شده
- ساخت باتم نویگیشن (Bottom navigation)
- طراحی و ساخت آیتم های ریسایکلر ویو برای ادغام با ویو پیجر ۲
- طراحی حرفه ای صفحه اصلی
- طراحی متریال برای Travel Agency
- سفارشی کردن ویو پیجر ۲ با استفاده از ریسایکلر ویو
جلسه ۶۰ و ۶۱ :
- ساخت صفحه Intro با ویو پیجر ۲
- صفحه بندی اینترو (Intro Page)
- ساخت دکمه های Back و Forward برای صفحه خوش آمد گویی
- ساخت دکمه پایان (Finish) برای صفحه آخر اینترو
- تغییر شکل آیکن صفحه انتخاب شده
- آموزش ساخت ایندیکیتور (Indicator) سفارشی
- Swipe
جلسه ۶۲ :
- آموزش کامل Shared Preference برای ذخیره سازی در اندروید
- تغییر رینگ تون گوشی و ذخیره در Shared Preference
- ساخت صفحه تنظیمات برای برنامه
جلسه ۶۳ :
- ساخت تم شب و روز برای برنامه
- تغییر theme و ذخیره آخرین تم
- تعریف رنگ های سراسری برای حالت شب و روز
جلسه ۶۴ و ۶۵ :
- ساخت پروژه حرفه ای Shared Preference در اندروید
- بررسی و کار با تمامی اجزای Shared Preference به صورت حرفه ای
- طراحی حرفه ای صفحه پروفایل کاربری با ۲ حالت شب و روز
- تم Dark و Light برای برنامه به صورت حرفه ای
- تحلیل کامل Shared Preference و بررسی چگونگی ذخیره سازی
- آموزش امنیت با Shared Preference
- حذف موارد ذخیره شده در Shared Preference هنگام اجرای برنامه
- بررسی فایل xml مربوط به Shared Preference و مقادیر Key و Value
- تحلیل فایل sharedinfo.xml و مشاهده تغییرات فایل
جلسه ۶۶ تا ۷۰ :
- آموزش کامل دیتابیس SQLite
- معرفیSQLite
- بررسی دستورات SQLite
- آشنایی با مفهوم دیتابیس و DBMS
- انواع دیتابیس
- آشنایی با زبان SQL و دستورات کاربردی
- آموزش کار با کوئری (Query)
- دستورات INSERT، UPDATE، DELETE، SELECT، DROP
- کار با متدهای execSQL، ContentValues، insert، update، delete
- ایجاد ۲ مینی پروژه کاربردی
- عملیات حذف و اضافه کردن
- عملیات جستجو
- عملیات آپدیت کردن فیلدها و رکوردهای جدول
- حذف بر اساس فیلدهای جدول و همچنین حذف کلی جدول و دیتابیس
جلسه ۷۱ تا ۷۳ :
- آموزش کامل دیتابیس Room
- معرفیRoom
- بررسی دستورات Room
- ایجاد اسکیما (Creating Schema)
- دستورات INSERT، UPDATE، DELETE، SELECT، DROP
- ایجاد ۱ مینی پروژه کاربردی توسط دیتابیس Room
- عملیات اضافه کردن (Insert)
- عملیات بروزرسانی (Update)
- عملیات پاک کردن (Delete)
- عملیات جستجو (Search)
- عملیات آپدیت کردن فیلدها و رکوردهای جدول
- حذف بر اساس فیلدهای جدول و همچنین حذف کلی جدول و دیتابیس
- کار با Entity@ یا همان موجودیت
- حاشیه نویسی (annotations)
- ایجاد کلاس مدل
- ایجاد data access object) DAO)
- کار با کوئریها در دیتابیس Room
جلسه ۷۴ تا ۷۸ :
- آموزش کامل کار با فایل ها در اندروید
- آموزش کامل کار با حافظه داخلی
- آموزش کامل کار با حافظه خارجی
- FileIntputStream
- FileOutputStream
- کار با فایل ها و فولدرها در حافظه داخلی و خارجی
- انواع فایل در اندروید
- خواندن از فایل
- نوشتن در فایل
- کسب مجوزهای لازم برای دسترسی
- ذخیره فایل
- واکشی اطلاعات
- جستجو در فایل
- واکشی یک یا چند رکورد از فایل
- اضافه کردن و حذف اطلاعات از فایل
- عملیات بافر در فایل
- ساخت توکن
- کار با فایل های ترتیبی و تصادفی
- به روز رسانی اطلاعات فایل
- دسترسی به گالری گوشی و واکشی فولدرها و فایل ها
- عمیات مختلف روی فایل در حافظه داخلی و خارجی گوشی
- مقایسه حافظه داخلی و خارجی
- کار با توابع مهم و کاربردی مربوط به حافظه داخلی و خارجی
- بررسی حالت های مختلف فایل
جلسه ۷۹ :
- broadcast receiver in android
- بررسی اتصال به اینترنت
- شنود رویدادها در اندروید
- پیاده سازی و ساخت BroadcastReceiver در اندروید
- ثبت BroadcastReceiver
- ثبت BroadcastReceiver در مانیفست (روش استاتیک)
- ثبت BroadcastReceiver در اکتیویتی (داینامیک)
- رویدادهای مهم سیستمی اندروید
جلسه ۸۰ و ۸۱ :
- ساخت موزیک پلیر حرفه ای بدون استفاده از کتابخانه
- ساخت ویدیو پلیر حرفه ای بدون استفاده از کتابخانه
جلسه ۸۲ :
- Async Task in android
جلسه ۸۳ :
- دانلود حرفه ای انواع فایل از سمت سرور
- ذخیره فایل دانلود شده روی مموری گوشی
جلسه ۸۴ تا ۸۸ :
- آموزش کامل سرویس ها در اندروید
- معرفی Service در اندروید
- انواع سرویس در اندروید
- Started Services
- Bound Services
- چرخه حیات سرویس در اندروید
- سرویس استاندارد نوع اول (Background Service)
- سرویس استاندارد نوع دوم (Forground Service)
- پردازش بدون اطلاع کاربر در پس زمینه
- پردازش توسط ارسال نوتیفیکیشن (Notification) و اطلاع به کاربر
- واسط کلاینت سرور (client-server)
- کامپوننتها و ارتباط با سرویس
- قطع کامل سرویس
- توقف سرویس
- START_NOT_STICKY
- START_STICKY
- START_REDELIVER_INTENT
- بررسی انواع عملیات در سرویس ها
- بررسی متدهای پرکاربرد سرویس ها
- فراخوانی Service توسط startService و stopService
- تغییرات سرویس در ورژن های مختلف اندروید
جلسه ۸۹ :
- گرفتن خروجی و انتشار اپلیکیشن در مارکت ها
- فرمتهای APK و AAB
- تنظیمات گردل
- تعیین ورژن اپلیکیشن قبل از خروجی
- تعیین Minimum SDK و Minimum API
- ساخت فایل خروجی APK یا AAB
- Build Bundle – APK
- Generate Signed Bundle – APK
- امضا (Sign) اپلیکیشن
- تعیین نوع خروجی
- Key store path
- تکمیل فرایند امضا در صورت عدم تایید گوگل
- انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی
- انتشار اپلیکیشن در کافه بازار
- انتشار اپلیکیشن در مایکت
جلسه ۹۰ و ۹۱ :
- آموزش کامل کار با کتابخانه ها در اندروید
جلسه ۹۲ :
- ویجت ها در اندروید استودیو
- بررسی ویجت آب و هوا و ساخت آن
جلسه ۹۳ :
- ساخت اسپلش اسکرین
جلسه ۹۴ :
- ساخت اپلیکیشن چند زبانه
جلسه ۹۵ :
- آموزش کامل امنیت (Security)
- جلوگیری از نفوذ هکرها
- راه های بستن مهندسی معکوس
جلسه ۹۶ :
- فرمت جیسون – معرفی نرم افزار ها
جلسه ۹۷ تا ۱۱۴ :
- آموزش کامل زبان برنامه نویسی PHP و تمامی دستورات آن برای کدنویسی سمت سرور پروژه های اندرویدی
- معرفی زبان php
- مقایسه php با زبان های برنامه نویسی دیگر
- تاریخچه زبان php
- نصب و ران کردن نرم افزار زمپ (Xampp)
- معرفی کامل محیط Visual Studio Code
- معرفی کامل محیط PhpStorm
- اجرای اولین برنامه در لوکال هاست
- معرفی فولدرها و فایل های کاربردی در لوکال هاست
- استفاده از آی پی (IP) سیستم به جای local host
- بررسی دستورات php
- کامنت گذاری در php
- متغیرها و عملگرها در زبان php
- انواع داده در php
- کار با رشته ها در php
- خطایابی در php
- عملیات ریاضی در php
- بررسی انواع تگ
- ورودی و خروجی در php
- دستورات شرطی در php
- دستورات کنترلی و حلقه ها در php
- سطح دسترسی در php
- توابع و انواع آن در php
- آرایه ها در php
- کلاس ها و انواع آن در php
- مرتب سازی آرایه ها
- بررسی متدهای get و post در php
- فرم ها در php و ساخت آن
- ارسال و دریافت دیتا
- کار با توابع تاذیخ و زمان
- کوکی ها (cookie)
- استفاده از سشن (session) در پی اچ پی
- مقایسه سشن و کوکی
- آموزش کامل کار با دیتابیس mysqli
- آموزش کامل کار با دستورات و عملیات مختلف دیتابیس
- روش های مختلف اتصال به دیتابیس (PDO – OOP)
- ارسال و دریافت اطلاعات با فرمت جیسون در php
- و بسیاری موارد دیگر …
جلسه ۱۱۵ تا ۱۲۲ :
- این بخش در ۸ جلسه شامل آموزش های لازم برای طراحی و دیزاین سمت سرور پروژه های اندرویدی میباشد
جلسه ۱۲۳ :
- مشروع مبحث سرور
- ساخت اپلیکیشن خبری (کدنویسی سمت سرور)
- ساخت دیتابیس با کدنویسی
- ساخت جداول مورد نیاز با کدنویسی
- اتصال به دیتابیس
- ساخت توابع و کلاس های مورد نیاز با php
- دریافت دیتا از جدول با فرمت جیسون برای ارسال به سمت اندروید
- نمایش اطلاعات جدول در سمت سرور
- ساخت فرم برای ورود اطلاعات
- ذخیره تاریخ و زمان اخبار ثبت شده
- تکمیل کدنویسی سمت سرور
جلسه ۱۲۴ :
- ساخت اپلیکیشن خبری (کدنویسی سمت اندروید)
- معرفی کتابخانه قدرتمند والی (volley)
- آموزش کامل کار با کتابخانه والی
- دریافت اطلاعات به صورت آرایه ای با فرمت جیسون از سمت سرور
- نمایش کاراکترهای فارسی
- مرتب سازی رکوردهای جدول
- معرفی و آموزش کار با کتابخانه قدرتمند پیکاسو (picasso)
- گرفتن پرمیژن های مورد نیاز برای کار با بخش سرور
- رفع مشکل عدم شناسایی لینک های http در اندروید
- ساخت کلاس مدل برای رکوردهای جدول
- ساخت کلاس Adapter
- تبدیل فرمت جیسون آرایه ای از جداول در سمت اندروید
- نمایش اطلاعات جدول در ریسایکلر ویو
- آموزش ساخت Api
- استفاده از Api ساخته شده در محل مورد استفاده
- تکمیل مینی پروژه اپلیکیشن خبری
جلسه ۱۲۵ :
- معرفی کتابخانه جیسون (Gson)
- آموزش کامل کار با کتابخانه جیسون
- انجام پروژه جلسه قبل با استفاده از لایبرری جیسون به جای والی
- مقایسه کتابخانه های والی و جیسون و بررسی مزیت ها و معایب
- متد Post و Get و بررسی کاربرد آنها
- دریافت اطلاعات از سمت سرور یا استفاده از کتابخانه جیسون
جلسه ۱۲۶ تا ۱۳۲ :
- ساخت پروژه کامل پروفایل کاربری
- تبادل ۲ طرفه دیتا بین اپلیکیشن اندروید و سرور
- ارسال اطلاعات به سرور
- دریافت اطلاعات از سرور
- رجیستر کردن درون اپلیکیشن (Register)
- ویرایش اطلاعات (Update)
- لاگین کردن (Login)
- لاگ اوت (Log Out)
- ساخت کلاس مدیریت سشن
- هش کردن اطلاعات
جلسه ۱۳۳ و ۱۳۴ :
- معرفی لایببری رتروفیت
- کدنویسی سمت سرور روی هاست واقعی
- دریافت اطلاعات از سرور با لایبرری رتروفیت
- آموزش کامل کار با سی پنل (CPanel)
- ایجاد دیتابیس و جداول روی سرور واقعی
- استفاده از کاراکترهای فارسی
- ساخت baseUrl
- کدنویسی سمت اندروید
جلسه ۱۳۵ تا ۱۴۰ :
- ارسال اطلاعات به سمت سرور توسط لایبرری جیسون (Gson)
- عملیات رجیستر کردن (ثبت نام) در برنامه
- جلوگیری از ورود اطلاعات تکراری
- Gson request custom
- معرفی نرم افزار Postman برای تست Api
- راهنمای خرید هاست و دامنه
- ساخت Api Service حرفه ای
جلسه ۱۴۲ :
- پروژه دوم رتروفیت
- آموزش نکات کاربردی کار با رتروفیت (Retrofit)
جلسه ۱۴۳ :
- پروژه نهایی رتروفیت
- ارسال اطلاعات به سمت سرور با رتروفیت
- ساخت مدل
- ساخت APIInterface
- معرفی کتابخانه مبدل (Gson Converter)
- کار با متدهای GET و Call در رتروفیت
- addConverterFactory
- معرفی متد enqueue و دو حالت onResponse و onFailure
- آموزش کار با Annotation های مختلف در رتروفیت (Retrofit)
- نکات تکمیلی رتروفیت
جلسه ۱۴۴ :
- ارسال ایمیل (Email)
جلسه ۱۴۵ :
- آپلود فایل
- ذخیره فایل آپلود شده روی هاست
- آموزش کار با دوربین گوشی
- کسب مجوزهای لازم برای دسترسی به دوربین
- نمایش عکس گرفته شده با دوربین در اپلیکیشن اندرویدی و آپلود و ذخیره آن روی سرور واقعی
جلسه ۱۴۶ :
- آموزش دیزاین پترن (Design Pattern) یا همان الگوی طراحی
- سینگلتون (Singleton Design Pattern)
جلسه ۱۴۷ :
- ImageSwitcher
جلسه ۱۴۸ :
- Rxjava
- Rxandroid
جلسه ۱۴۹ تا ۱۵۴ :
- معماری MVP
جلسه ۱۵۵ تا ۱۶۱ :
- معماری MVVM
جلسه ۱۶۲ تا ۱۶۷ :
- پروژه ساخت کوییز حرفه ای فول امکانات
جلسه ۱۶۸ :
- پیاده سازی افکت شیشه ای (GlassMorphism) در اندروید
جلسه ۱۶۹ :
- پیاده سازی انواع نمودار در اندروید
جلسه ۱۷۰ تا ۱۷۴ :
- تکمیل مباحث متریال دیزاین (Material Design)
جلسه ۱۷۵ تا ۱۷۹ :
- آموزش کامل کار با نقشه سیدارمپ (cedarmap)
- پیاده سازی نقشه
- موقعیت جغرافیایی (طول و عرض جغرافیایی)
- موقعیت مکان مورد نظر طبق استانداردهای جهانی
- مکان یابی
- مسیر یابی
- جستجو مکان مورد نظر در نقشه با اسم مکان
- جستجو مکان مورد نظر در نقشه با موقعیت جغرافیایی
- راهنمای کوتاه ترین مسیر
- استفاده از مارکر روی نقشه برای نمایش مکان اولیه و مکان ثانویه
- تخمین و محاسبات مدت زمان طی شده در مسیر
- ارسال و دریافت اطلاعات نقشه
- انجام عملیات مختلف روی نقشه
- استفاده از Api برای کار با نقشه
- مباحث تکمیلی کار با نقشه …
جلسه ۱۸۰ تا ۲۰۰ :
- پروژه نهایی با پوشش مطالب آموزش داده شده در طول دوره